Monday, October 17, 2016

♥ Follow me Here 


Português

De todas as redes sociais, o Instagram é sem dúvida a minha preferida. Além disso, é a única rede social que atualizo todos os dias, por isso se ainda não me seguem, podem-me encontrar através do meu nome de utilizador @carinasofiagoncalves 
Espero por vocês

English

From all the social networks, Instagram is undoubtedly my favorite. Also it's the only social network that I update every day, so if you don't follow me, you can find me through my user name @carinasofiagoncalves
I'm waiting for you guys 

14 comments:

  1. também adoro o instagram :D vou ja seguir xD

    beijinho
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    ReplyDelete
  2. You and your friends look beautiful, and quite an interesting group. Love your cat too!

    Madame X
    The Flower Duet

    ReplyDelete
  3. Também adoro o instagram! Gosto imenso das tuas fotografias :)

    Mil beijinhos,
    https://smileandbeforeverbeautiful.blogspot.pt

    ReplyDelete
  4. ja a sigo e amo suas fotos! lindo feed :D
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    ReplyDelete
  5. Great IG pics! ❤️
    Have a lovely week
    www.travelera.es

    ReplyDelete
  6. Fiquei rendida ao vestido da primeira foto!

    ReplyDelete
  7. Fotografias tão lindas! Também adoro o instagram apesar de não ser muito assídua nas publicações :D
    Beijinhos <3

    www.losingmamind.blogspot.pt

    ReplyDelete
  8. Nice photos :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Gira! xx

    www.flu-ffy.blogspot.pt

    ReplyDelete
  10. I love Instagram too- I love photography so I prefer Instagram to most social networks. Your Instagram looks beautiful, I will check that I am following you! x

    www.bisoushollyolivia.co.uk

    ReplyDelete